FAQ

Mijn bestelling is nooit aangekomen, wat moet ik doen?
Oh nee! Hopelijk gebeurt dit niet, maar als dat zo is, hoewel onze vervoerders onafhankelijk werken om uw pakket te bezorgen, zullen we dit samen uitzoeken!Als het is gemarkeerd als afgeleverd en het is maar één dag geweest - zit strak! Soms scannen de vervoerders het voordat het bij u aankomt. Houd de komende uren in de gaten!

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
We verzenden doorgaans binnen 1-3 werkdagen (ma-vr). En u ontvangt uw bestelling binnen 1-3 werkdagen (ma-vr). Weet dat we er alles aan doen om bestellingen zo snel mogelijk de deur uit te krijgen

Hoe volg ik mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een aparte e-mail met een track en trace nummer om uw bestelling te volgen. Soms komt deze e-mail terecht in spam- of promotiemappen, dus neem daar zeker eens een kijkje als het lijkt alsof je iets te lang hebt gewacht. U kunt ook inloggen op uw account en op de betreffende bestelling klikken om de status te zien.   *Houd er rekening mee dat het soms een dag of twee kan duren voordat de tracking door de koerier wordt bijgewerkt. Als het lijkt alsof het niet beweegt, is de kans groot dat het onderweg is!

Bezorgen jullie ook ook in België?
Jazeker. Wij bezorgen zowel in Nederland als in België.

Kunt u mij meer informatie geven over uw producten?
We werken er hard aan om zoveel mogelijk informatie over onze producten op te nemen in onze productbeschrijvingen op de productpagina, maar als je iets specifieker wilt weten, neem dan contact met ons op.


Het product dat ik wil is niet op voorraad, wanneer is het beschikbaar?
We streven ernaar om onze voorraden in lijn te houden met de vraag. Het kan echter van tijd tot tijd zijn dat een bepaald product niet meer op voorraad is. Als een van onze producten niet op voorraad is, stuur ons dan gerust een bericht en we laten u weten wanneer u het weer kunt bestellen. 

Wat is uw retourbeleid?
We willen dat je blij bent met je aankoop en terugkomt voor meer. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent, neem dan contact met ons op via info@wiesba.com om binnen 14 dagen na levering een retour of omruiling te starten.

Kan ik een artikel ruilen?
Als je de verkeerde kleur of stijl hebt besteld, kun je het binnen 30 dagen na de aankoopdatum ruilen. Om in aanmerking te komen, moeten artikelen ongedragen, onbeschadigd en ongemarkeerd zijn en zich in de originele verpakking bevinden.